Na het nemen van rijlessen meer dan een jaar uitgesteld te hebben, ben ik toch begonnen met rijlessen nemen. Ondanks dat ik bang was, het me totaal niet leuk leek en ik het erg spannend vond, was het al vanaf de eerste rijles met Sietse ontspannend. Ik denk dat ik het echt dankzij hem dit zo snel heb gehaald. Hij veranderde mijn angst in gezelligheid waardoor ik al heel snel uit ging kijken naar mijn rijlessen.
Rijlessen bij Sietse zijn: -Flexibel (je kan ze super makkelijk inplannen) -leerzaam (fouten maken is hier juist goed) -gezellig (kan ook niet anders met hem) - en vooral ze werken! Ben in 1 keer bij hem geslaagd!🥳
Klaas
Top rijinstructeur!
Meike
Sietse is een hele vlotte en spontane instructeur. Hij is heel positief ingesteld en maakt de sfeer in de auto heel ontspannen. Sietse is een grote aanrader als je op een leuke en ontspannen manier wilt leren rijden!
Jasmine
Ik heb een hele goede ervaring met sietse kuiper. Het is een goede instructeur die je goed helpt op je eigen niveau. Ook maken we veel lol tussendoor en is een fout maken ook minder ongemakkelijk. Daarom raad ik rijschool Sietse Kuiper ook zeker aan.☺️